Producenci
Promocje
Ja cię kocham... (woman)
Ja cię kocham... (woman)
79,00 zł 49,00 zł
Ja cię kocham... (man)
Ja cię kocham... (man)
79,00 zł 49,00 zł
Zwroty i reklamacje (rękojmia)

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

2. Prosimy o wysłanie drogę elektroniczną e-maila na adres info@sibysi.pl z informacją o chęci zwrotu/reklamacji towaru. Proszę nie czekać na odpowiedź po wysłaniu formularza tylko od razu przejść do kolejnych etapów. Wysłany e-mail jest informacją dla nas o chęci zwrotu/reklamacji.

Po wysłaniu e-maila możesz śmiało wysłać swój zwrot, każdy Klient ma prawo zwrotu do 14 dni od daty odbioru paczki.

3. PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM ZWROTU ORAZ FAKTURĄ.

Wszystko prosimy zapakować w kopertę i wysłać do nas. Proszę zachować dokument nadania 

4. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

( Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.)

5. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

6. Po przyjęciu zwrotu towaru , przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7-10 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane na konto bankowe.

7. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

8. Zwroty proszę kierować na adres:

Koszulki z Kartonow

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "ZWROT"

9. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ZWROTU" – wypełnij go dokładnie. Formularz zwrotu i Oświadczenie o odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dostępne są na stronie "Do pobrania". Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

 


WYMIANA

 

1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: info@sibysi.pl.

 

2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

3. Poczekać na maila zwrotnego -w sprawie możliwości wymiany i dostępności rozmiarów

 

4. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, FORMULARZEM I DOWODEM ZAKUPU.


ADRES DO WYSYŁKI:

 

Koszulki z Kartonow

ul.Podchorążych 36

20-811 Lublin

Z dopiskiem "Wymiana"

4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.

5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa klient

6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.

7. W przypadku zwrotu wymienionego towaru. Koszty wysyłki zostaną zbilansowane. Otrzymasz zwrot pieniędzy tylko za towar.

 

 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@koszulkizkartonow.com lub drogą pocztową na adres Podchorążcych 36, 20-811 Lublin

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Koszulki z Kartonow ul.Podchorążcyh 36, 20-811, Lublin

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl